promovare organica social media, promovare social media, promovare pe facebook, promovare in grupuri pe facebook, postarea automata pe grupuri facebook

Promovarea pe rețelele social media a fost și este în continuare greșit înțeleasă. Din experiența noastră, vom detalia totul pe scurt în 3 reguli care trebuiesc respectate în realizarea și promovarea unei campanii în rețelele social media. Înainte de toate, orice rețea de socializare trebuie folosită. Orice rețea de socializare îți poate aduce clienți. Este adevărat că FaceBook este cel mai folosit, iar audiența cea mai mare este aici, dar o să fi surprins să afli că există și alte platforme foarte folosite în România.

Promovarea Social Media – Plătită vs Organică

  1. Alege o strategie
  2. Targetare
  3. Indicatorii de performanță

Nu pleca la drum fără o strategie bine pusă la punct. Cunoașteți nișa, află care-s adversarii tăi principali, află care-s erorile pe care trebuie să le repari, află care-s zonele de trafic pe site-ul tău, doar așa vei putea pune baza unei strategii bune. Aceste informații le poți afla printr-o analiza SEO completa.

În momentul în care ai strategia pusă la punct și știi ce vrei, va trebui să afli care-i audiența la care tu te adresezi. Promovând serviciile tale persoanelor „greșite” îți poate da impresia că succesul este greu de atins. Totul este să îți cunoști audiența.

Încă de la început lumea a înțeles greșit care-s indicatorii de performanță atunci când ne raportăm la o campanie în social media. N-are nici o treabă numărul de like-uri cu indicatorii de performanță. Poți numi indicator de performanță conversiile share, comment, înscrierea într-un formular pentru potențiali clienți, înscrierea sau abonarea la eMail sau abonarea la pagina ta, recomandarea serviciilor și altor persoane, interacțiunea cu serviciile tale, ș.a.m.d. Aceștia sunt principalii indicatori de performanță. În Statele Unite ale Americii există și statistica per achiziție și instrumente social media per achiziție. Din păcate, FaceBook oferă exclusivitate SUA înainte de a lansa un instrument world-wide. Probabil la sfârșitul anului 2017 vom beneficia de noi instrumente.

Respectând cele 3 reguli poți realiza o campanie de promovare social media. Pe termen lung ai nevoie de trafic organic, iar acest trafic îl poți aduce prin reclamă plătită sau prin crearea unei campanii social media organice. Cu cât îți targetezi mai mult audiența, cu atât va crește și traficul organic, deoarece persoanele interesate vor accesa mereu pagina ta și vor fi acolo când publici sau când postezi.

 

Chat

comentarii