Sfaturi pentru a mări veniturile obținute prin marketing afiliat

Sfaturi pentru a mări veniturile obținute prin marketing afiliat

Toată echipa noastră a obținut și încă obține venit suplimentar din affiliate marketing (marketing afiliat). De-a lungul timpului am testat zeci de strategii și am ajuns la concluzia că optimizarea veniturilor obținute prin affiliate marketing (marketing afiliat) trebuie să respecte un set de reguli. Ne-am gândit să oferim un tutorial step-by-step, un research personal și Read more about Sfaturi pentru a mări veniturile obținute prin marketing afiliat[…]

Infografic și Statistică Internă – VasPavITConsulting

La sfârșit de an dorim să prezentăm o parte din statistica noastră internă. Este vorba despre un infografic cu datele noastre interne, statistici din campanii de promovare sau optimizare SEO, planuri de viitor și desigur, anunțăm și extinderea serviciilor începând cu noul an (Q1 2018). Descarcă infografic Marketing și promovare online. Dezvoltare WEB. 186 de Read more about Infografic și Statistică Internă – VasPavITConsulting[…]

tedinte SEO 2018

Tendințe SEO în 2018. Predicții și Sfaturi.

Dacă la începutul anului 2017 am avut o serie scurtă de tendințe SEO, în anul 2018 lista este un pic mai lungă. Dacă în anul 2017 discutam despre tendințe mai mult pentru gadgeturi decât pentru desktop sau laptop, în anul 2018 discutam despre tendințe SEO speciale pentru smartphone și tablete. Voice Search este într-o continuă Read more about Tendințe SEO în 2018. Predicții și Sfaturi.[…]

google attribution si google adwords parallel tracking

Despre Google Attribution, AdWords Parallel Tracking și creșterea conversiilor

Google a realizat recent o serie de update-uri importante, cum ar fi introducerea instrumentului Google Attribution care are ca scop creșterea conversiilor și AdWords Parallel Tracking, un instrument care ar trebui să îmbunătățească  modul în care vizitatorii sunt urmăriți atunci când ajungi pe un anumit landing page.   Attribution 360 a devenit Google Attribution Instrumentul Read more about Despre Google Attribution, AdWords Parallel Tracking și creșterea conversiilor[…]

facebook explore feed scade traficul organic news feed

Facebook Explore Feed reduce impactul organic?

Facebook a început să testeze noul sistem NewsFeed anunțat la începutul acestui an. Acesta se numește Explore Feed și îl puteți accesa din secțiunea Explorează sau Navigate / More -> Vezi mai mult -> Explorează sau facebook.com/explore. Sistemul News Feed afișează postări sau conținut din partea prietenilor și al paginilor sau persoanelor pe care le Read more about Facebook Explore Feed reduce impactul organic?[…]

promovare adwords, buget adwords,

Bugetele AdWords pot crește cu x2.5 automat

Pe data de 4 Octombrie, Google AdWords a anunțat faptul că bugetele se pot majora cu până la 2.5 ori mai mult în mod automat. Motivul pentru care Google AdWords a implementat această creștere automată este pentru a ajuta campania să atingă conversiile mult mai rapid. Destul de ciudată implementarea întrucât exista deja o creștere Read more about Bugetele AdWords pot crește cu x2.5 automat[…]

1 An de activitate. Concursuri și Reduceri aniversare.

În Ianuarie – Februarie 2016 am luat toți decizia să începem acest proiect. Din luna Mai am început lucrările la website, alături de pachetele pe care le vom oferi. Cei drept, lansarea am dorit să o avem mai repede, însă proiectul devenise din ce în ce mai complex, iar lansarea a fost decalată cu aproximativ Read more about 1 An de activitate. Concursuri și Reduceri aniversare.[…]

experti seo, seo the movie

„SEO: The Movie” – Povești și Experiențe SEO

Astăzi, 20 Iunie 2017, filmul documentar „SEO: The Movie” a avut lansarea oficială. Nu știu dacă îl putem numi film, însă este un material video care dezvăluie mult mai multe informații despre motoarele de căutare, despre cei mai populari experți SEO și desigur, despre povești de succes. În material apare Rand Fishkin (fondator Moz), Danny Sullivan, Read more about „SEO: The Movie” – Povești și Experiențe SEO[…]