servicii seo, optimizare seo, SEO, black hat, white hat, on page, off page, optimizat SEO

Optimizarea SEO (Search Engine Optimization) este un filtru, un proces de analiză sau mai bine zis, un control de calitate al siteului. Long story short – procesul de optimizare SEO favorizează afișarea unui site în motorul de căutare pe anumite cuvinte cheie (keywords). Dacă un site îndeplinește condițiile impuse de motorul de căutare, atunci pe un set sau pe un cuvânt cheie va fi afișat în fața altor competitori.

Optimizare SEO – De ce este atât de important?

Înțelegerea algoritmilor de căutare -> Punerea lor în practică -> Rezultate

O afacere în online nu poate supraviețui fără un site optimizat SEO. Este foarte important îți cunoști publicul țintă și să exploatezi foarte mult zona sau domeniul de activitate. Să presupunem că dețineți un magazin online axat pe comerțul cu haine de damă. Atunci când căutăm pe un motor de căutare acest cuvânt cheie (Google, spre exemplu), ne este afișată o listă de site-uri într-o anumită ordine. Cu cât site-ul este mai în față, cu atât va crește traficul și desigur, vânzările. Obținem un trafic relevant din partea unor persoane care sunt interesate de produsele dumneavoastră. Cuvintele cheie le alegem în funcție de domeniu, trafic și relevanță. Într-o analiză simplă putem afla dacă un cuvânt cheie prezintă interes și dacă poate fi exploatat.

servicii seo, optimizare seo, SEO, black hat, white hat, on page, off page, optimizat SEO

Istoria SEO

Acest control de calitate numit SEO a început să fie explotat de webmasteri încă din anul 1990. De-a lungul timpului acest proces a fost îmbunătățit și actualizat periodic, mai ales datorită faptului că administratorii de websiteuri au început să exploateze erori, buguri sau să folosească practici de tip hack (black hat – pălărie neagră) pentru a ridica un site în motorul de căutare. Prin optimizare SEO poți să avansezi în rezultate, să primești trafic relevant din partea publicului țintă, să ajungi să concurezi cu firmele mari și desigur, să influențezi numărul de vânzări și să micșorezi costurile de promovare.

Optimizarea SEO se împarte în două subcategori:

  • On-Page SEO
  • Off-Page SEO

On-Page SEO privește strict programarea websiteului, iar Off-Page SEO sunt activitățile care duc la popularizarea lui.

Sunt două metode prin care un site poate avansa în primele rezultate pe un anumit cuvânt cheie. Fie organic, adică prin optimizare SEO, fie plătit prin campanii de promovare (AdWords). Vorbim de practici white hat, nicidecum black hat.

Întrebări frecvente

  • Cât costă o optimizare SEO?

Serviciile SEO sunt în general costisitoare și sunt sub formă de abonament. Noi oferim servicii SEO complete cu suport pe viață și o consultanță gratuită. Pentru un magazin online, optimizarea SEO costă 800 lei, iar pentru un site de prezentare prețul este de 500 lei plus o consultanță gratuită.

  • Ce se întâmplă dacă folosesc metode black hat?

Site-ul va fi penalizat și poate duce până la excludere lui din motorul de căutare (sandbox).

  • Contează numărul de cuvinte cheie pe care doresc să mă axez?

Nu, însă este important ca la început să alegi cuvintele cheie importante sau care generează cel mai mult trafic.

  • Dacă peste un an se îmbunătățesc regulile, îmi oferiți suport și atunci?

Da. Prețul este fix, iar optimizarea SEO este pe viață.

  • Cât durează o optimizare SEO?

De regulă, optimizarea SEO este un proces pe termen mai lung, dar și cu rezultate pe termen lung. Durata de optimizare este și în funcție de domeniul de activitate, numărul de cuvinte cheie, ș.a.m.d.

  • Ce site poate fi optimizat SEO?

Orice site.

  • Contează dacă am pornit fără optimizare SEO? Mai poate fi optimizat?

Putem oferi servicii SEO pentru orice site, indiferent de domeniul de activitate sau vechimea lui, însă este important să începi cu dreptul.

Chat

comentarii