Pentru a pune bazele unei strategii de marketing pentru platformele social media ai nevoie de foarte multe date și statistici, iar acestea se pot obține prin inserarea unor coduri de urmărire. Un astfel de instrument este Pixel FaceBook. Desigur, trebuie să ținem cont și de cele 3 reguli de aur pentru promovarea în social media. Pixel FaceBook este un cod JavaScript care permite prelucrarea datelor și informațiilor legate de trafic și conversii.
Raportându-ne la cel mai mare motor de căutare, Pixel FaceBook are funcții asemănătoare precum Google Analytics. Poți realiza campanii de promovare în funcție de acțiunile utilizatorilor pe site, astfel ajungând la un public țintă mult mai specific față de o simplă targetare. Long story short – Pixel FaceBook te ajută să urmărești traficul, să realizezi și să optimizezi campanii de promovare în funcție de acțiunile lor pe site și desigur, să poți dezvolta campanii de remarketing / retargeting.
Prin FaceBook Pixel poți ținti reclame către:
- utilizatorii care au vizitat site-ul în ultimele 24 ore.
- utilizatorii care au vizitat site-ul în ultimele 180 de zile, dar nu l-au mai revizitat de 30 de zile.
- utilizatorii care au vizitat o pagină anume pe website.
- utilizatorii care au vizitat o pagină personalizată în raport cu alta.
Toate reclamele se pot ținti în raport cu acțiunile utilizatorilor pe site, cum ar fi:
- utilizatorul a vizionat pagina de home, articolele sau un anumit conținut pe site.
- utilizatorul a căutat un anumit tip de conținut pe site.
- utilizatorul a adăugat produsul în coș, dar nu a finalizat comanda (Add To Cart).
*vezi mai multe detalii despre cart abandonment. - Utilizatorul a inițiat un checkout – finalizare comandă.