promovare adwords, buget adwords,

Pe data de 4 Octombrie, Google AdWords a anunțat faptul că bugetele se pot majora cu până la 2.5 ori mai mult în mod automat. Motivul pentru care Google AdWords a implementat această creștere automată este pentru a ajuta campania să atingă conversiile mult mai rapid. Destul de ciudată implementarea întrucât exista deja o creștere a bugetului zilnic cu 20% în mod automat, însă se raporta la bugetul atribuit pe lună.

Din punctul nostru de vedere, Google trebuie să implementeze o opțiune care poate dezactiva sau activa această creștere „benefică” al bugetului alocat, nu totul să fie în mod automat. Sau chiar dacă creșterea este în mod automat, trebuia ca fiecare agenție de publicitate sau client AdWords să poată selecta unde să aibă loc această creștere automată, deoarece prin „goals” (obiective) noi înțelegem un lucru, iar Google altul. În orice caz, am observat faptul că de la implementarea acestor creșteri automate, licitațiile manuale nu sunt influențate, ceea ce înseamnă că putem în continuare să obținem costuri foarte mici pentru promovare, pozițiile reclamelor să fie mereu printre primele locuri, iar obiectivele clienților să le îndeplinim fără probleme.

 

Chat

comentarii