Google a realizat recent o serie de update-uri importante, cum ar fi introducerea instrumentului Google Attribution care are ca scop creșterea conversiilor și AdWords Parallel Tracking, un instrument care ar trebui să îmbunătățească modul în care vizitatorii sunt urmăriți atunci când ajungi pe un anumit landing page.
Attribution 360 a devenit Google Attribution
Instrumentul nu este o inovație nouă. Google Attribution a fost lansat prima oară în 2014, instrumentul fiind inițial dezvoltat de Adometry și cumpărat ulterior de Google. Google Attribution are ca principal scop optimizarea conversiilor și oferă informații suplimentare față de AdWords sau Analytics.
Google Attribution sincronizează toate datele din AdWords și Analytics într-un singur loc fără taguri suplimentare, analizează performanța campaniilor și oferă acțiuni, rapoarte și strategii de optimizare. Google Attribution ar trebui să rezolve problema licitațiilor manuale și automate, convertirea reclamelor non-brand sau a cuvintelor cheie non-brand și desigur, să ofere strategii și rapoarte mai detaliate.
Până astăzi, strategia principală era să obținem cât mai multe clickuri (Click Convert) la un preț foarte bun și să urmărim conversiile. Google a schimbat în sfârșit strategia, iar din Click Convert s-a trecut la Converted Conversions, mai precis, obținerea a unui număr cât mai mare de conversii la un preț foarte bun. Putem afla mult mai ușor din ce surse primim conversii mai multe și totalul vânzărilor.
Pentru a avea acces la Google Attribution va trebui să vă înscrieți printr-un formular pe care îl completați pe site, urmând să primiți acces după ce contul dumneavoastră este analizat .
Adresa formularului este attribution.google.com/standard/
AdWors Parallel Tracking
Google continuă să îmbunătățească experiența pe mobil pentru anumite fonturi, toate aceste eforturi îndreptânduse spre utilizatorii Google AMP. Parallel Tracking dorește să îmbunătățească viteza de încărcare la unui website care folosește coduri de urmărire.
În prezent, sistemul de urmărire al clickurilor pentru AdWords se „activează” după ce acesta accesează pagina, ceea ce ar duce la o viteză mai slabă pentru dispozitive vechi sau conexiune slabe de internet. Acest sistem va mai rămâne disponibil pentru câteva luni. La începutul anului 2018 sistemul Parallel Tracking va rămâna singura metodă de tracking și va fi disponibilă la lansare doar pentru rețeaua de căutare și pentru campaniile pe comerț.