tendinte seo in 2017 sfaturi si predictii optimizare SEO marketing online

Google a fost, este și va fi mereu interesat să ridice în rezultatele căutărilor dumneavoastră site-urile de calitate. Aceasta a fost ideea încă de la început, însă nu totul a decurs cum spera Google, deoarece dezvoltatorii au profitat mereu de micile scăpări pe care algoritmul le avea. Acele tehnici se numesc „black hat SEO” sau „webspam”. Google a tot actualizat algoritmul, dar actualizările nu se fac atât de des, iar din păcate scăpări în algoritm încă există. Predicțiile noastre pentru anul 2017-2018 în materie de SEO sunt scurte și la obiect, iar în opinia noastră, optimizarea site-ului pentru telefoanele mobile va continua să evolueze și să deschidă tehnici noi în materie de marketing online.

Tendinte SEO în 2017:

 

  • Optimizează-ți site-ul pentru smartphone-uri, tablete, phablet și desktop.

Dacă încă site-ul tău nu este optimizat pentru gadget-uri, atunci clar vei avea de suferit în 2017. De ce este atât de important să îți optimizezi site-ul pentru smartphone-uri? Conform unui comunicat lansat de Google, cele mai multe căutări sunt realizate prin intermediul telefoanelor mobile. Căutările în Google realizate prin desktop-uri sau laptop-uri au fost depășite de gadget-urile mobile. Dezvoltatorii au fost și sunt obligați-forțați să optimizeze site-ul pentru gadget-urile mobile, deoarece cele mai multe căutări sunt realizate de pe acest dispozitive.

  • Voice Search

Acum că cele mai folosite dispozitive sunt telefoanele mobile, căutările prin voice search au început să crească. Oferă posibilitatea vizitatorilor să caute prin site-ul tău folosindu-se de voice search. Conform unui studiu NR, aproximativ 55% din tineri folosesc voice search aproape în fiecare zi, iar peste 56% dintre adulți se bucură de voice search fiind o metodă mult mai confortabilă și ușoară de a naviga pe internet.

  • Schema

Datele structurate Schema îți oferă posibilitatea de a oferi răspunsuri directe. Pe lângă numele site-ului, adresa și scurta descriere, poți adăuga prin datele structurate Schema și note rating, sitelinks, listă video sau audio, link-uri booking sau de contact, ș.a.m.d.

  • E-Mail Marketing

În România nu a fost intens folosit, însă noi vă recomandăm să folosiți E-Mail Marketing. Este o metodă foarte bună de a atinge publicul țintă și de a contacta potențiali clienți. Dacă cele mai multe căutări sunt realizate prin intermediul telefoanelor mobile, trebuie să știți că și cele mai multe email-uri sunt citite tot prin intermediul telefoanelor mobile și al gadgeturilor.

– 34% dintre abonați citesc mail-urile prin intermediul gadgeturilor mobile.

– 60% dintre persoanele care navigează pe un site problematic sau neoptimizat pentru smartphone-uri nu se mai întorc

  • Google și indexarea separată pentru mobil

Google a anunțat lansarea unei „indexări separate” pentru smartphone în luna Noiembrie 2016. Indexarea separată pentru smartphone în motorul de căutare este încă la faza de experiment, iar cel mai probabil lansarea lui completă nu se va realiza anul acesta. Idea de bază este simplă. Citește mai mult…

  • HTTPS devine un factor SEO

HTTPS sau HyperText Transfer Protocol/Secure este un protocol securizat care vine sub forma unui certificat, alături de trei mari avantaje. Portul HTTPS criptează datele personale, astfel încât tranzacția (în cazul magazinelor online) sau navigarea să fie „privată”. Citește mai mult…

Chat

comentarii